Helgens planer


Hej mina gull-grisar! Hur har ni det? Jag blev fri från min feber tisdags. Så nu är man frisk igen. Eller nja.. nästan. Har en förkylning också. Haha! 😀 Men de kan jag stå ut med. 🐞

Blåste mkt på skolavslutningen
Blåste mkt på skolavslutningen

Nu i helgen ska jag träffa min kära vän Frida. Det ska bli hur kul som helst. Jag ska upp till Falun o vara hos henne hela helgen. Åhh va kul de kommer att bli! Vi har inte setts sen vi slutade på Sjövik. 🐬 🐋

 

Jag hade tänk blogga hur helgen har varit sen. Ni får ha de så bra, så länge! 💛 💙
Kram från Ellen

2 Replies to “Helgens planer”

Söta ord från dej!

