Sparad i Min lilla vardag (3)

đŸŽ”Skriver en egen lĂ„tđŸŽ”


Hej! Jag hĂ„ller pĂ„ att skriva en egen lĂ„t. Men de gĂ„r sĂ„ trögt. Ackorden vet jag hur de ska vara lite grann. Men texten gĂ„r sĂ„ dĂ€r. Har testat skriva  olika texter. Men blir inte nöjd. đŸŽ¶đŸ˜•đŸ˜” 

Jag har gjort egna lĂ„tar förut, nĂ€r jag gick pĂ„ estet i gymnasiet. Jag har fĂ„tt mkt hjĂ€lp med mina lĂ„ttexter Men de var bra lĂ€nge sen nu. đŸŽč  
Blir imponerad pĂ„ folk som kommer pĂ„ egna lĂ„tar helt sjĂ€lv. 
NĂ€r o hur den blir klar vet jag inte tyvĂ€rr. De Ă€r bara en kul grej, att försöka göra en till lĂ„t.  Behöver lite hjĂ€lp med texten o musiken. 😊

Vi hörs!

kram frĂ„n Ellen 

Författare:

Jag gör allt i 110% i helhjĂ€rtat 25% Finne, 25% Same 50% Svensk Troende.👆 Konst/serier .🎹 Musik/SĂ„ng. đŸŽ¶ đŸŽč Jesus, Mumintrollet, Foton, Finland osv. đŸŒ·

Söta ord frÄn dej!

