Bloggen-Finlandsgullet

3 augusti 2016~ vlogg ~ finlandsgullet.wordpress.com


Halloj! Har ni sätt den nya uppdateringen på instagram? Dom har gjort om instagram, så de ska likna snapchat.  De gillade inte jag. Högst upp på instagrams feed, så syns denna upp. Jag la upp en video där.. o tyckte att instagram härmade snapchat. 😯  💔

wp-1470232525059.png

Instagram ska vara instagram. Och snapchat ska vara snapchat. Inte härma. Men så tycker jag. Jag vet inte vad ni tycker om de här. Vad tycker ni om detta? 😦

Jag gjorde en mini vlogg om det. Ha de så fint alla! 

kram från Ellen

Söta ord från dej!

