Mitt arbete

Praktikplatser på G vid hösten 🍂🍁


​Hej! Det gick bra på Lss mötet idag. Nu ska man smälta all information som man har fått kring jobbfronten/praktik. 🎬

Min LSS handläggare ska maila o ringa på olika arbeten som skulle passa mej. Förskola i östervåla eller i stan. Kanske nån affär eller så. Vi får se. Min LSS ska maila o ringa dem under nästa vecka.⚘

När hon får napp så mailat hon min mamma om praktikplatser o så. Att jag får ha studiebesök först. 

Målet är att jag börjar mitten av augusti. Tisdagar och torsdagar, mellan 9 till 12🎥

Nu är det bara att vänta. 🎨

Vi pratade om bostad också.. Att mamma ska kontakta nån från kommunen att ställa mej på bostadskö. När jag är redo att flytta så hjälper de mej att hitta en bostad. Just nu är jag mest redo att börja jobba. ⚓

Vi hörs! 

Kram från Ellen 

Söta ord från dej!

