Lss möte!


Hejsan! Idag kl 10.00 så kommer min LSS handläggare hem till mej. Vi kommer att prata om jobb för mej inför hösten. Jag hoppas att de blir förskola för mej. För där vill jag helt jobba. Helst i Uppsala. 😊

Jag har gett förslag att jag vill jobba på förskola. De låter som att de blir det. Vid Lss möte får jag veta hur de blir. Är lite nervös inför mötet. Men ändå taggad på samma gång. 😎😨

Hålla tummarna för mej! Även knäpp era händer för mej! Hoppas att jag kommer att få jobb mellan augusti och september. 🌼🌸🌺

Ha en fin dag mina fina färgpennor! 🎨

Kram från Ellen 

Söta ord från dej!

