Min lilla vardag

22 juni 2016 ~ Gårdagens mys på stan 🍇


Halloj! Igår var jag till stan med mamma, för jag skulle till tandläkaren. De gick bra. Jag hade inga hål, de var bara en vanlig undersökning. Så de var skönt! ✌
wp-1466673678805.jpg
Mamma och jag fikade på Landins på stan. Vi var rätt hungriga! Haha!🍪 🍰
Uppsala är bra vacker stad, men jag vill inte flytta dit om några år. Vill helst bo utanför stan. Nära naturen. 🍀 💓 ✨
wp-1466673687847.jpg
Vi gick och kollade i affärer:

Serietidning från nån secondhand
Pennor och sånt från Clas Ohlson
Kläderna från Newyorker 🌹🎉

Jag är rätt nöjd med gårdagens shopping och mysdagen med mamma! Det var så fint väder ute!🔆 🍊
wp-1466673697357.jpg
På kvällen så var det fotbolls-em… 💙💛🏃  🇸🇪 Tja.. Ni vet hur de slutade med Fotbolls-Em..

Hur har eran dag varit? Hoppas att ni får de fint! 🍇 

kram från Ellen

2 thoughts on “22 juni 2016 ~ Gårdagens mys på stan 🍇

Söta ord från dej!

