Livet på Sjövik

Mitt rum, Västergården 15-16


Hejsan! Jag har bara berättat hur mitt rum såg ut, när jag gick i första året på Sjövik. Men inte mitt sista år. 🙂 Så nu ska jag visa hur de såg ut. Förut bodde jag på Södergården på Sjöviks folkhögskola, men sen bytte jag till Västergården på Sjöviks folkhögskola. Alla boende på Sjövik har olika namn. 🎶
Mitt rum, västergården 15-16 (1)
Så här ser det ut, när man kommer in till rummet. Åh vad jag saknar mitt rum här.
Mitt rum, västergården 15-16 (2)
Och resten av rummet. Åh Sjövik! Jag saknar redan skolan! Men jag ska komma på höstfesten, vid höst!

Ha en fin dag alla!
kram från Ellen

5 thoughts on “Mitt rum, Västergården 15-16

Söta ord från dej!

