Tack Sjöviks Folkhögskola 🌹


Hej! Nu tackar jag för mej , dom här fina 2 året på Sjöviks Folkhögskola. Jag är så otroligt tacksam över de här åren som har gått. 🌸🌼

image

Fått vänner, lärt mej massor. Bästa som finns var att gå på programmet L-blocket. Jag saknar er redan 😟 🌼😢

Tack för dom här åren. Jag kommer tillbaka, på höstfest vid hösten. 🍂🍁

Jag kommer att hålla kontakten med mina goa kompisar från skolan. Att ses under sommaren, loven och helgerna. 🌟

Tack! jag kan inte tacka nog. För ni  har gjort att jag utvecklats mycket som en ung vuxen kvinna. 😊😭 Från en osäker ung kvinna till en mogen och säker ung kvinna. ☺

Ha de så fint alla!
Kram från Ellen

2 Replies to “Tack Sjöviks Folkhögskola 🌹”

Söta ord från dej!

