Sparad i Livet på Sjövik

Min tid på Sjövik


Halloj! Tänk att snart har man gått i 2 år på Sjöviks folkhögskola. Känns skrämmande att det är snart slut.  Jag tycker att mina 2 år på sjövik har varit bra. Både motgångar och framgångar. Jag har lärt mej massor.

L-blocket läsåret 2014-2015
Första året på Sjöviks Folkhögskola, på programmet L-blocket. Läsåret 2014~2015. 🎒📚

Theodor, Calle S, Calle R, Läraren Kenneth, Niklas, Mattias, Jerry.
Rebecka, Karin, Frida, Jag, Madde, Sam och Kim.

L-blocket läsåret 2015-2016
Sista året på Sjöviks Folkhögskola, på programmet L-blocket. Läsåret 2015~2016. 🎒📚

Anton, Calle R Niklas
Tomas, Philip, Läraren Yvonne, Kim, Lovisa, Emmy
Jag, Frida, Joel och Sandra A.
sjövik (3)

Är så tacksam över allt som jag har varit med om på L-blocket. Visst! Alla som pluggar på Folkhögskola kan vara med om både bra och jobbiga saker.  💔💪

 

Jag kommer att sakna alla 1:or, kommer att sakna 2:or som jag har gått samma skola med. Jag kommer att sakna mina lärare, mitt rum, miljön. Men som tur är att man kan ha kontakt med folk via nätet. ❤

Vid hösten så kommer skolan ha en kompis-helg. Jag funderar på att åka dit och hälsa på gänget. Vad ska jag göra efter skolan? Det kommer jag att berätta en annan gång.  😋 🌟

Vi hörs!

kram från Ellen

Författare:

Jag gör allt i 110% i helhjärtat 25% Finne, 25% Same 50% Svensk Troende.👆 Konst/serier .🎨 Musik/Sång. 🎶 🎹 Jesus, Mumintrollet, Foton, Finland osv. 🌷

4 reaktioner till “Min tid på Sjövik

  1. Blir nyfiken på vad du ska göra efter skolan men det läser jag då när du skriver om du inte vill berätta tidigare 🙂

    Bra att du lärt dig massor. Visst går man igenom både bra och jobbiga saker. Samma för mig i bibelskolan. Det var jobbigare än jag trodde men nu är jag starkare i Gud.

  2. sv: Ja, min kontaktperson heter Anette. Som sagt träffats bara en gång, men snart ska boka möte med henne så vi kan prata om min framtid och få mer info om att böja arbetsträna.

Söta ord från dej!

