Tjejkvällen 2016 🎀


Hejsan! I måndags 11/4-2016,  så var jag och tjejerna på en Thai restaurang. Det var mysigt. Det var jag, Pernilla, Emmy, Lovisa, Frida och Sandra.  🍜 🍙
Tjejkvällen 2016 (1)
Först åt vi thai mat hos One Na Thai Take Away. Här var min mat. Öh.. man orkade inte att äta allt. De gav så mycket mat. haha! 😋
Tjejkvällen 2016 (2)
Pernilla, Sandra, Emmy och Frida 🐈
Tjejkvällen 2016 (3)
Lovisa. Efter goda maten, åkte vi hem till Pernilla och kollade på en film Filmen heter : Glada hälsningar från Missångerträsk. Någon som har sätt den? 🐈 🎥

 

Efter filmen åkte vi tillbaka till boendet igen. Trött, mätt och nöjd över den bästa tjejkvällen vi hade de.🎀
Men grabbarna då? Jo de hade pizzamys på västergården. De hade en grabbkväll för några veckor sen.  🍕

Ha en fin kväll alla!
kram från Ellen

4 thoughts on “Tjejkvällen 2016 🎀

  1. sv: Vi kommer fika varsin make, det är bara så 🙂 ja, bara i Guds tid. Vi kommer veta när det är rätt person. Då är det också att våga.
    Väntan är en förberedelse. Vi kan lära oss mer om kärlek, vi kan tänka på det mer, vi har tid att spendera mer tid med Gud och lära känna honom och finna tillfredställning i honom och hur vi ska leva vårt liv med Jesus. Om vi kan sen ge Jesus i vår relation är det det bästa.

    Jag vågar träffas om jag pratat med personen längre och vet att det är ingen påhittad person. Du vet ju att jag är jag, ingen annan som skriver bakom skärmen. Sen så att man är kristna gör det lättare. Du kan också fråga Gud och om du känner frid över att träffas kan du handla på det 🙂

Söta ord från dej!

