Foton

Tyttbo-blåsippor, 2016


Hejsan! I torsdags 7 april, så var vi till Tyttbo. Vi skulle kolla på fåglar. Men vi såg inga, förutom vi hörde dem istället. Vi såg vackra blåsippor där. 🌼
Tyttbo-blåsippor, 2016 (1)
Den här bilden blev jag nöjd.
Tyttbo-blåsippor, 2016 (2)
Även den här bilden.🌹 Jag har sätt snödroppar, krokusar, tussilago, skilla, blåsippor. Vitsippor såg jag en liten snabbis här i Avesta.

Jag längtar tills de blir flera vitsippor hemma hos mej. Vitsippor  och blåsippor är mina favorit vårblommor. Vilken är eran favorit vårblomma?  Ha en fin dag alla!
kram från Ellen

One thought on “Tyttbo-blåsippor, 2016

Söta ord från dej!

