Sparad i Min lilla vardag, Vänskap

Påsklov 2016


Halloj! Hur var eran påsklov? Jag hoppas över påskhelgen, de har ni redan läst.

Tisdag– Jag var först till Optikern med syrran.. De fixade mina bågar, för att ena glaset var nära att åka ur. Så fixade dem bågarna, så man inte tappar dem.

Vårlig-fika 2016 (1)
Jag åkte iväg vid 15 tiden för att träffa Åsa. Vi Fikade hos Vålakakan. 🍪 🍰
Vårlig-fika 2016 (2)
Bästa Åsa. 😋
Vårlig-fika 2016 (3)
Hihi! 😄
Vårlig-fika 2016 (4)
Så klippte jag hos Seos Hårstudio. Jag har inte klippt mej sen december. Det var ett bra tag sen. ✌

Onsdag– Jag tecknade mycket till min seriebok, spelade The Sims 3

Torsdag- Jag var med min kompis Elin. Först så lämnade vi in böcker hos biblioteket. Vi var till Solrosen och strosade runt där.
Torsdags mys, 2015 (1)
Vi fikade/åt hos Vålakakan. Elin har aldrig var dit, så vi var där och gottade oss. 🍴 Elin tog en morotskaka och kaffe, medan jag toast med mozzarella i. Mums! Läsk ingår. 😋  Vi satt där en bra stund.
Torsdags mys, 2015 (2)
Vi kollade runt i affärer i lilla Östervåla. Det var ingen vacker väder lite senare på dagen. Vi skyddade oss från regnet i bibblan.  ☔🌂

Läste och umgås. Det var trevligt. Vid 15 tiden åkte vi hem  Här är Elins blogg http://eliinwesterlund.blogg.se/  🐱

första april 2015 (1)

Fredag-  Åkte till tandläkaren under förmiddagen med mamma. Efter en snabb stund hos tandläkaren, så gick mamma och jag till stan. Det var också första april. Jag kan berätta hur de gick för mej. 😄
första april 2015 (2)
Min fika! 🎶 🐱
första april 2015 (3)
Mamma och jag pratade mycket om mitt sista månader på skolan-. Att jag ska skaffa en söt klänning/kjol till min skolavslutning, till syrran nummer 2, och till mitt 25 års fest i sommar. 🍧 Är lite nervös inför slutkläm på skolan
första april 2015 (4)
Efter fikat så kollade mamma och jag i affärer. Jag fyndade detta. Tja.. ni ser ju vad de föreställer. 🐰🐱 🐶

Min syster åkte tillbaka till sin folkhögskola. ❤ Vi kommer att träffa henne igen, vid maj. Då är de skolavslutning för syrran och mej. Vi slutar på samma dag. 27 maj!  😱

Lördag-  Jag tog de mest lugnt.

Söndag- Packning!  Hur var eran påsklov. 🙂 Skriv på en kommentar här nere, så vet jag. Ni har redan läst min påsklov. Ha en fin dag alla! 🌞

kram från Ellen

Författare:

Jag gör allt i 110% i helhjärtat 25% Finne, 25% Same 50% Svensk Troende.👆 Konst/serier .🎨 Musik/Sång. 🎶 🎹 Jesus, Mumintrollet, Foton, Finland osv. 🌷

2 reaktioner till “Påsklov 2016

Söta ord från dej!

