Sparad i Min lilla vardag

Påsken 2016


Hejsan! Hoppas att ni har haft en fin påsk. Det har jag haft. 🐥🌲🌳
20160321_095110
Skärtorsdagen– Jag kom hem från skolan.
Påsken 2016 (1)
Långfredagen- Jag läste lite från Bibeln.  Vid eftermiddagen så Farmor och farfar kom hem till oss och firade påsk med oss. Vi fick en bamse påskägg av dem. Vi har hur mycket godis som helst.  🍭🍬🍫

Pappa visade sina israel bilder, från sin mobil för oss.📱
Påsken 2016 (2)
Påskafton– Vi fick påskgodis av påskharen under morgonen. Under dagen så målade vi våra ägg. 🌲🌳
Påsken 2016 (3)
På eftermiddagen så kom mormor, morfar och morbror Simon hem till oss och firar påsk.  😄

Jag testade att smaka en finsk efterrätt.. Så här blev de.

Påskdagen- Jag tog mest lugnt under dagen. Chattade med vänner på fb, gottade mej med godis. Åt god påsklunch med familjen.

Annandag påsk–  En lugn påskdag.  💓 Hur var eran påsk? 

kram från Ellen

Författare:

Jag gör allt i 110% i helhjärtat 25% Finne, 25% Same 50% Svensk Troende.👆 Konst/serier .🎨 Musik/Sång. 🎶 🎹 Jesus, Mumintrollet, Foton, Finland osv. 🌷

2 reaktioner till “Påsken 2016

Söta ord från dej!

