Romarbrevet 6:23


Syndens lön är döden, men Guds gåva är evigt liv i Kristus Jesus, vår Herre.
Romarbrevet 6:23 SFB15
http://bible.com/1223/rom.6.23.SFB15

image

4 Replies to “Romarbrevet 6:23”

  1. Bra bild. Var aldrig det 🙂 Var frimodig i din tro på Jesus! Han är det enda som betyder här i livet till slut. Han är skatten man finner i åkern och säljer allt man äger för. Men Gud är också god och ger många välsignelser på vägen.

    sv: Förstår att du tackade nej till evenemanget. Du kan hälsa på mig i Stockholm nån gång om du vill :)?

  2. sv: Kul du gillade inlägget. Skrev det från hjärtat, helt avskalat typ 😛
    Förstår. Ibland kan jag också vara för trött för att gå till kyrkan.
    Tiden får avgöra 🙂 du kommer säkert känna vilken församling du vill gå med i. Jag gillar besöka olika kyrkor, One Heart Church, SOS kyrkan, Frälsningsarmen och husförsamlingar. Dit Helig Ande leder och där Helig Ande finns.

    1. Jag funderar på att tillhöra Björklinge Missionsförsamlingen. De är där mamma har fått pastor tjänst. Just nu går jag i Korskyrkan Östervåla. Har varit medlem där sen år 2002. †

Söta ord från dej!

