Kämpar med serieboken


Hej! Vid kvällskvisten igår så målar jag sidorna till serieboken. Jag börjar med att måla bakgrunden först. Natur, träd, himmel osv. 🎨

image

När allt de blir klart så ska jag teckna resten av seriefigurerna. Ögon och hår jag redan målat lite grann. ✏

image

Bibelgänget och nån främling 🐻

Jag har inte gjort en framsida till serieboken eller en baksida. Fungerar fortfarande hur den ska se ut. 😊

Kanske någon som är villig att rita en framsida eller en baksida till min seriebok. ..

image

🎨

Om nån gör de.. Känner er hedrad. För jag tänker skriva er namn på målningen.  Tex ”tecknad framsidan av. … ” eller ” tecknad baksidan av … ”

Hänger ni med hur jag menar?  😄 Skulle ni vilja göra en sida till mej? Så jag kan ha till serieboken. 1 serieboken med Bibelgänget.  Hör av er annars.. Annars får jag kolla runt här på fb, som vill rita till mej.

Eller om ingen vill eller kan. Så får jag teckna de också.. 😅😏😌

Vi hörs!
Kram från Ellen

2 thoughts on “Kämpar med serieboken

Söta ord från dej!

