Bloggen-Finlandsgullet

Tack!


Hej! Tack för att ni kikar på min blogg Finlandsgullet.wordpress.com. 🎨✏

Där skriver jag min vardag, skolan, Finland, Jesus,serier, foton  och annat skoj. ❤ Tack!

Jag har haft den här bloggen sen november 2012. Det är rätt längre det. Jag är så nöjd med denna bloggen.😀

Bibelgänget – bibelgangget.blogspot.se har jag inte haft så länge. Jag vet inte hur länge jag ska ha kvar den. Ena halvan vill jag ha kvar seriebloggen och andra halvan inte.😮

Jag känner att folk inte kikar på den bloggen, kommenterar eller får respons. Som jag får den här. 😕😑

Jag tror att jag kommer ha kvar den ett tag till. Gäller bara att hitta på ett sätt, där folk vill stanna kvar.😊

Några tips till seriebloggen?

Har ni några tips till denna blogg Finlandsgullet.wordpress.com?  😊

Vi hörs! 🌼
Kram från Ellen

Söta ord från dej!

