Sportlov 2016


Hej! Sportlovet 2016, börjar sin slut. Snyft! Jag ska försöka komma ihåg vad jag gjorde på lovet.
FB_IMG_1456671083545
Söndagen 28/2- Var jag på bio med Åsa. Vi såg Zootopia. 🌟
wp-1456726191382.jpg
Måndag 29/2 (skottdagen) Skissade

Tisdag 1/3– Jag var till Uppsala och var med kompisarna Karin och grabbarna Calle och Theodor.
Onsdag 2/3– I några dagar har jag skissat in för min seriebok.  👣
Torsdag 3/3- Skulle till tandläkaren på fredagen, men min tandläkare ringde mamma och berättade att hon blev sjuk.
tumblr_nhd2t0Fckc1shdhdjo1_500
Fredag 4/3- Skissade!
Lördag 5/3– Pappa och jag fixade min swish, den hade krånglat för mej. Jag fyllde på mitt Ul-kort , pappa fixade tåg biljetten.Vi kollade på mellon, jag, Julia och Nellie. 📷
Söndag 6/3- Idag ska jag packa inför skolstarten igen, Jag vill ha lite längre lov..
Hur var eran lov?kram från Ellen
4 Replies to “Sportlov 2016”

Söta ord från dej!

