Sparad i Foton, Vänskap

Uppsala-mys!


Hejsan! Förra helgen var jag till Uppsala med vännen Elin. 🙂 Det var den 7 februari 2016. Så här kommer bilderna.. Alla bilder är tagna från mej!  📱📷
Uppsalamys 16 (1)
Kom till stationen ungefär halv 1. Elin och jag mötte varandra där.
Som vi sedan åkte buss till Gränby centrum.👋
Uppsalamys 16 (2)
Elin och jag kollade i affärer på Grändby. Vi snackade hela tiden.
Vi är gamla barndomsvänner.🐋 🐟
Uppsalamys 16 (3)
Vi fikade på Café Fågelsången. Vet inte hur länge vi satt där. Men rätt länge va det. 🍪🍰
Vi shoppade lite på Grändby.
Uppsalamys 16 (4)
Vi åkte till stan igen, för att ta lite bilder i Uppsala.
Uppsalamys 16 (5)
Elin!!!!  😇 http://eliinwesterlund.blogg.se/
Uppsalamys 16 (6)
Vi gick till slottet och kollade ut mot Uppsala. Den helgen var det som vår.. Ingen snö.. Men nu är det snö igen. Väldigt konstigt.❄⛄

Efter vi har varit med varandra hela dagen, tog jag bussen hem igen. Det var lite buss-trassel och sånt innan. Men löste sig till slut.
Uppsalamys 16 (7)
Det här köpte jag. En skjorta från HM och mobilskal 🐶 Hoppas att ni får en toppen dag!
kram från Ellen

Författare:

Jag gör allt i 110% i helhjärtat 25% Finne, 25% Same 50% Svensk Troende.👆 Konst/serier .🎨 Musik/Sång. 🎶 🎹 Jesus, Mumintrollet, Foton, Finland osv. 🌷

4 reaktioner till “Uppsala-mys!

Söta ord från dej!

