Om serieboken


Hej! Min seriebok som jag har skrivit. Jag har funderat hur jag ska göra med det. Funderat om nån kristet bokförlaga skulle vilja nappa det.✏

 

Men jag är tveksam. . Jag funderar på att rita mina serier, så dom som jag har tänkt att bli seriebok, gör jag en eller flera tjocka serier. 🎨

serieboken nr 1..

Jag har funderat på om nån kristen tidning för barn och ungdomar, kanske vill ha min serie..📝

Ibland funderar jag på om Dagen skulle vilja läsa min serie. .ibland inte 😞 Tror ni att tidningen ”justdé” skulle nappa? Jag har inte skrivit något mail än.. 😶😋

 

(Många bollar i luften är jobbigt ibland. .😰😣)  Om ni är nyfikna på min serietidning Bibelgänget? Kolla in här : http://bibelgangget.blogspot.se/search/label/Tidningen%20Bibelg%C3%A4nget

kram från Ellen

3 thoughts on “Om serieboken

    • Ja. 😀 Jag har testat att skicka ett mail till ett kristet barntidning som heter ”justdé ” Får se om de svarar. 😄

      Ska testa att skriva ett mail till nån av kristna bokföringen, med hjälp av min pappa. ☺ kram

Söta ord från dej!

