Solrosen-Mys 🌻


Hej hej! Idag var jag till Solrosen, min fd arbete. 🙂 Först så var Åsa och jag till Gymmet och kollade. Sedan åkte vi till Solrosen. Jag har inte besökt Solrosen på väldigt länge, sen jag började på Sjövik. 🌻
Solrosen mys, 16 (1)
Jag såg att dem hade gjort om sen sist.  Träffade på några gamla arbetskamrater, som jag kände igen. Dem lovade mej att hälsa till mina fd chefer. 😀 Den här godbiten köpte jag och en kaffe.🌻
Solrosen mys, 16 (2)
Bästa Åsa tog en go macka och kaffe. 👌🍰
Solrosen mys, 16 (3)
Jag tog en semla med vaniljkräm i och kaffe. Jag dricker inte kaffe så ofta, men det är jämt te. Om jag ska dricka kaffe, så ska de vara Solrosens kaffe. cappuccino eller kaffe latte. 😄 🍰
Solrosen mys, 16 (4)
På solrosen fyndade jag serietidningar för 20 kr, och så köpte jag lite från affären.
Hur var eran lördag? Ha de så fint!  💖🌼

kram från Ellen

2 thoughts on “Solrosen-Mys 🌻

Söta ord från dej!

