Första kvar helgen.


Hej! Nu i helgen var det kvar helg. Första för den här terminen. 😀😊
Fredag ~ Vi åkte till stan först och handlade lite. Vi åt tacos på kvällen och kollade på Insidan ut på dvd . Det var trevligt 😋

Lördag~ Vi åkte till Borlänge för vi skulle bada på Aqua nova. Vi som inte kunde bada strosade på Kupolen.
image
De var jag, Frida, Mattias och Niklas som inte kunde bada. Snuva o sånt.😕
image
Jag och Frida. 😉
image
När dem andra hade badat klart. Åkte vi till Ikea och åt mat. Åhhh! 😀
image
Efterätt 😉. När vi kom till skolan igen så kollade vi min film som jag hade köpt. Minioner. Den var bra. 😊

Söndag~ Slappdag idag. Jag tog en promenad med Mattias, Joel och Frida i snövädret. Under dagen Så ritade jag lite. Har haft lite huvudvärk då o då. 😷 blä!

Ha en fin helg alla!
Kram från Ellen

6 thoughts on “Första kvar helgen.

Söta ord från dej!

