Inför sista terminen


Hej! Minnen! Mina vänner som slutade förra läsåret, ni är saknad av mej. 💖

karin, Theo, jag, Frida (2)

Karin  , Calle S , Theodor och Rebecka. Är så glad att ni vill fortfarande ha kontakten med mej, mina fina! 😀😄 Är också glad att jag har Frida, Joel  , Mattias , Lovisa  Sandra L, Sandra, Shaquille , Calle R, Kim, Leo, Henning,  och många flera under mitt sista termin men dem. Kul att få lära känna de nya i klassen. 🍦

Den 7 januari är det min sista termin på Sjöviks Folkhögskola. De känns både spännande och läskigt på samma gång. Jag har ingen aning vad jag vill göra efter skolan. 😣 Men de löser sig nog. Har lagt allt i Jesu hand. O hjälp av nära och kära. 😉

Ha en fin dag alla!

kram från Ellen

2 thoughts on “Inför sista terminen

Söta ord från dej!

