Bloggen-Finlandsgullet

Min bästa blogg!


Hej mina söta läsare! Min blogg Finlandsgullet.wordpress.com har jag haft sen 2012. Det är min andra och bästa blogg som jag har haft.  ✏ Jag tror säkert att jag kommer att blogga i flera år till. 🍭

Min första blogg som jag hade var på blogspot. Den hette bibelaventyr. Men har inte kvar den längre. Hade den från 2009 till 2012. Jag tröttnade på den bloggen, de var mycket strul med bloggen. Tex inläggen, bilderna osv. 🌼

Min första serieblogg som jag hade hette : Cirkusganget. Men tog bort den när jag märkte att ingen läser denna blogg, eller kommenterade. 📷  😯😐

Jag skapade en blogg för min serietidning, år 2013. Den heter Bibelgangget.blogspot.se. Är mycket nöjd med den sidan och Finlandsgullet.  Hur många bloggar har du haft? Ha en fin dag alla! 😄 

kram från Ellen

Söta ord från dej!

