Följare på instagram


Hej! Jag har förlorat väldigt mycket följare på en kort tid. Förra veckan fick jag mellan 90-91. 😊

Men under helgen blev de bara mindre och mindre. Nu har jag 81 följare. Jag vet inte varför! Jag lägger upp bilder så ofta jag kan och har tid. 😣😟
image
Jag lägger inte upp varje minut på instagram. Utan väntar några timmar eller dagar tills jag lägger upp en ny.

Jag ska skanna nya målningar under lovet och lägga upp på Facebook sidan, serieblogg o instagram. 🎨

Får hoppas att flera börjar följa ingen ☺ @ellenseriekonst  @ellenlundis
Ha en fin dag alla!
Kram från Ellen

Söta ord från dej!

