Glad 2 advent


Glad andra advent! 🌠🌠▫▫
kram från Ellen 🙂

2 thoughts on “Glad 2 advent

  1. Svar: Nä, jag slutade fira jul från och med förra julen. Eller, till viss del kanske man kan säga att jag firar. Jag är glad att Jesus föddes, kan äta vissa juliga saker för att jag tycker att det är gott. Men utöver det så firar jag ingenting. Stora högtider påminner mig alltför mycket om jobbiga saker, så jag provade förra året att inte fira och det kändes faktiskt bra så jag kör på det i år med. 🙂

Söta ord från dej!

