Seriebloggen


Hej! Hoppas att ni har de bra. Ni vet kanske, att jag har en egen serieblogg? Den heter Bibelgänget. Där så lägger jag upp mina serier och målningar. Men de senaste tiden så har jag märkt att jag har för få läsare där.

wpid-wp-1447406814967.jpg
Det är mest mina nära och kära som kikar på min serieblogg ibland. Men ibland några från skolan..  Jag lägger mycket tid och kraft till mina serier/konst. Men jag upplever att jag får för lite feedback. :/ Jag vet inte hur jag ska göra.

Visst är de kul att några från skolan frågar hur min serieblogg går 🙂 Det uppskattar jag väldigt mycket. Jag lägger upp serier/konst på min facebook-sida och på instagram..
IMG_20151101_140132
Där har jag flera följare. Inte så mycket på seriebloggen. Jag vet inte hur jag ska göra. Den här bloggen skriver jag så ofta jag bara kan, och har tid.  Det kanske blir lättare sen när jag blir klar min seriebok? Så kanske jag skickar de till nån företag. Jag har ingen aning.. ✏

Jag har frågat olika personer hur jag ska göra. Min fina nät-kompis Liene är så go att dela min fb-sida, seriebloggen , för jag ska få flera följare. Men bara just då, kikar folk in  efter några dagar..💖 Men sen,, händer de inget mera.

På seriebloggen så går det oftast upp och ner, som kikar min serieblogg.. Vet inte hur jag ska göra med min serie.. Min dröm är att jag ska få flera läsare till min serie. 🙂 Att jag blir en serietecknare. ✨

Skulle ni vilja göra men en tjänst? Dela mina sidor på sociala medier, o kanske följa dem, om ni vill 🙂

Åh förlåt om jag kanske tjatar om min serieblogg.. men de känns bara att jag ger mycket kraft och tid, som inte leder något vart. 😦 Om ni förstår vad jag menar.

Sidorna som jag vill ha flera följare. 

Instagram för min serie/konst: https://instagram.com/ellenseriekonst/
Facebook-sida: https://www.facebook.com/pages/Ellen-Lundbergs-serierkonst/415579465272839
Blogg: http://bibelgangget.blogspot.se/

kram från Ellen

Söta ord från dej!

