Estetiska drömmen


Hej! Ja just ja.. Jag spelar inte bara piano gehör och ackord. Jag spelar även gitarr lite grann…🎶🎵 Jag har lärt mej av kompisar o musik fröken på gitarr. 🎸

image

Men mitt favorit instrument är ju piano! 🎹 Jag sjunger även.. de tycker jag att de är skoj 🎤 Hålla på med sketcher o drama är också kul 🎭

De just estetiska som jag brinner över. Konst/serie,  musik/sång, drama/musikal. Åhhh!  Det är så kul med de. 🎭🎨🎬📷🎤🎹🎸🎶🎵🎧

image

De skulle vara toppen om man jobbar inom det sen efter skolan. Tex serietecknare? Då skulle min dröm slå in. 😊☺ Ha de så fint!
Kram från Ellen

2 thoughts on “Estetiska drömmen

Söta ord från dej!

