Kort träningspass


Hej!  Idag blev det inte så mycket träning på gymmet. Fast jag ville. Kroppen sa ifrån.. Så det blev ett kort pass.  Östervåla Kraftsportklubb
Snapchat-714664490298698637
Hade lite förkylning i kroppen än, som jag trodde att det skulle ge sig. ( Var sjuk för några veckor sen)
Snapchat-770094438981096246
Jag avbröt passet, med Åsa och åkte till Vålakakan café & konditori och fikade lite. När jag kom hem så vilade jag mej. Nu känner man sig lite piggare. 🙂 Kroppen behövde de här. Vila!

Har haft fullt upp i 2 veckor nu i skolan. Så det är bra att kroppen sa ifrån,, att man lyssnar på kroppen.

Vi hörs!

kram från Ellen

2 Replies to “Kort träningspass”

Söta ord från dej!

