Blandat · Vänskap

Träning!


Halloj! I förmiddags så var jag till gymmet med min kontaktperson Åsa. Det var länge sen jag tränade på den gymmet. Östervåla KraftsportklubbNär jag jobbade förut, så tränade jag där, då och då. Nu tänker jag träna varje lördag, när jag kommer hem från skolan. Om jag inte är på äventyr eller så.  💪
11990529_1632999626947828_1969537431086917657_n
Körde arm, axel, och ben!
11986547_1633000006947790_8462233464442115307_n
Blir säkert en biff… efter några träning på gymmet! Haha! Skojar! Jag tänker mest att träna, arm, ben, axel, mage och rygg osv. 💪 Jag tänkt att träna för att bli starkare och att orka mera.

Efter all träning, så tog jag och Åsa mellanmål hos Vålakakan café & konditori . Åkte hem för att duscha! Jag känner mej så nöjd.. Lite skrytsam blir man ibland.. Men känner mej så stolt. 😀

Alla bilderna är tagna från Åsa, medan jag fixade bilderna på instagram. Ha en fin dag alla!

kram från Ellen

7 thoughts on “Träning!

  1. Gym är så härligt 😀

    sv: Å tack, blir så glad 😀 !!!
    Även om det är jag som gjort inställningarna bara när min mamma tar själva bilderna på mig. Men alla naturbilder är mina så länge det inte står annat.

Söta ord från dej!

