Foton

Värmdö 2015, dag 6 och 7. (sista delen)


Hejsan! Nu var det ett tag sen jag berättade hur min semester var. 🙂 Vi var till Värmdö den 26/8 till 1/8. Så nu kommer det bilder på dem sista dagarna i Värmdö!
Gustavsberg 15, (1)
Den 31/7 var vi till Gustavsberg. Först så kollade vi runt i Värmdö med familjen. Vi stannade till en strand, där min yngsta syster badade lite. Vi åkte tillbaka till kyrkan igen,.
Gustavsberg 15, (2)
Vi gjorde oss ordning och åkte till Gustavsberg. Där finns det mycket att kika på.

Fint porslin och mycket annat. Var till ett konst-utställning och ett finskt butik! ❤

Awww! Det var en mysig dag vi hade! Jag var nöjd, köpte mycket fint där.

värmdö, hejdå 15
Sista dagen så packade vi in grejer i bilen och åkte hem igen. 🙂 Vi städade i kyrkan, så de skulle bli fint. Det var skönt att komma hem igen. Nästa dag så kom vovvarna hem igen. Åh! ❤ Jag hade en fin semester med familjen!

ha en fin dag alla!

kram från Ellen

Söta ord från dej!

