Nästa söndag!


Hej! Nästa söndag gäller det! Då kommer man till Sjövik, för att hämta sin nyckel till sitt rum. Packa upp sina saker och vara med på skol-samlingen. Jag längtar redan att börja på skolan. 🎒

Vi träffar alla nya och gamla skolkamrater redan 24/8. Vi kommer att ha fullt upp våran första dag den 23/8, nya intryck o så.

Så ikväll ska jag shoppa inför skolstarten med familjen.  Det känns så overkligt att börja i skolan igen. Den här veckan som kommer att gå fort, och sen börjar man skolan igen! Vi hörs!

kram från Ellen

5 thoughts on “Nästa söndag!

  1. sv: Tack, det hjälper att höra det 🙂
    Var rädd för att förstöra Guds planer för mig. Men han kan ju vända på allt.

    Tänker också min min skola nu 🙂 vi har spännande äventyr framför oss!

    • Herren banar en väg för dej. Du behöver inte vara orolig. Om du känner att det är rätt att börja på din skola, så är det Guds mening att du ska gå där.

      Samma sak var de för mej, när jag sökte till Sjövik. Snart börjar jag i 2:an och sista året. Det känns fortfarande bra. Visst har det varit motgångar ibland, men mycket skoj har man varit med om. 🙂
      kram på dej!

Söta ord från dej!

