Taggad inför skolstarten!


Halloj! Åh vad jag är taggad inför skolstarten! Den 23/8 åker jag till Sjöviks folkhögskola. Den 24/8 är det höst-terminens första lektioner, för nya 1:or och för gamla 2:or. :D😄

image

Det kommer att bli så kul! Mina goa klasskompisar som kommer gå sista året med mej på L-blocket är :  Joel,  Frida, Mattias, Kim, Calle R, jag, och Niklas. 

Min vän Sandra, från Steget,  Shaquille o Leo från Musiklivet. De finns flera som kommer att gå sitt sista år. 🎒🎓 Minns inga mera. 
Vi hörs!
Kram från Ellen

5 thoughts on “Taggad inför skolstarten!

Söta ord från dej!

