Halloj!  Att stå på sig sina värderingar är jobbigt! Det är ett pris, som man kämpar för! Stå på dej, vad en som händer! Stå på din tro, dina intressen! 👆

 

Det lönas sig i längden.. Just nu kan de kännas hopplöst.. Men man kan gå genom de som har varit! En steg i taget, så klarar du det! Alla måste ha sina åsikter och värderingar! Alla måste tro på sig själv! Man måste vara med dem, som man mår bra av! ✌

Bryr dej inte om folk tycker ner dej! Stå på dej och säg ifrån! Om dem inte lyssnar, så är det ingen idé att de dem nån chans! Gå vidare och följ ditt hjärta och magkänsla! Du kommer att klara det! Jag har kämpat flera gånger det här! Men jag kommer att klara det! 💗

Stark i hjärtat, och ha blicken framåt, så klarar man det! Jag ger mej inte så lätt! Inge ska trycka ner mej. Jag har blivit starkare genom året. Har varit med om mycket svåra stunder!

Men jag vet att jag mår mycket bättre, när jag har lämnat de jobbiga perioder! Ge inte upp! Du kommer att klara det!  

Du är bra precis som du är! Ändra dej inte, för dem andra ska gilla dej! 

kram från Ellen