Hej! En tung sten faller ner från mitt hjärta. Det känns lättare nu.🙂

Jag var tvungen att bryta vänskapsbanden med nån, eftersom personen inte accepterar mej för den jag är. Och min bästa vän. Jag hade förklarar hela tiden för personen, hur jag fungerar.

Allt tjafs var det om en vänskapsgrupp.. som ville träffa okända folk irl. Jag o bästa vännen kände oss inte redo för det. Jag vill inte skapa nya kontakter.. De räcker de vänner som jag har.’

11692775_1610911502489974_1602550037349658221_n

Fd kompisen pressade mej, bråkade . Jag förklarade flera gången hur jag fungerar. Men ändå förstår han/hon inte. Jag slutade att höra av mej igår kväll. Allt hände igår kväll!

Personen tyckte att jag inte hade rätt att vara sur.. Men de har jag. Man vill ju bli accepterad för den man är.:/

Så idag tog jag bort denna person nr, tog bort på fb, bilder med oss och blockade.. Tråkigt att personen, som man har känt i flera år,, Håller på så där med mej. Vänskapen som man trodde att de skulle bli starkare.. blev inte vänskap längre.😦

Jag orkar inte med kompis-tjafs! Har varit med om de flera gånger. Att folk bråkar på mej, fast jag inte har gjort dem något!¨
>_<

Det är tur att jag har riktiga vänner från barndomen, kyrkan och från Sjövik! Ni förstår mej hur jag är, för den jag är! <3 Man ska ha vänner som man mår bra av! Jag mådde inte så bra av denna person!😦

kram!❤

kram från Ellen

Uppdate – Jag kanske inte förstår nu, men jag tror att Gud vill skydda mej över något. Kanske ville nån tvinga i mej med saker, som jag inte vill göra. Tex alkohol!

Jag kommer att förlåta personen,,o gå vidare. Men jag följer Jesus,, han vet alltid vad som är bäst för oss! 👆