Estetiskt

Gamla serier 🎉


Hej! När jag var liten så gjorde jag egna serier, tillsammans med min lilla syster. 😀 Serien var från år 1998 till år 2004.

image

Vi blev aldrig klara med sista numret. 🙄 Serien hette:  Noak och Brums vänner.

image

De handlade om en panda och en björn som är syskon. Deras flummiga äventyr med sina vänner apan Kristina och lammet Lambi.. kärlek, vänskap o äventyr… Vi tyckte det när vi var små.

Men egentligen så var det mest humor och man förstod inte alls vad berättelsen handlade om.. För mycket livligt fantasi!  😝😝

Ha en fin dag alla!
Kram från Ellen

9 thoughts on “Gamla serier 🎉

  1. Påminner om när jag gjorde en bok när jag var liten. Det blev lite som en serie, men ändå inte. Det var stora bilder och lite text under typ. 🙂

    1. Va kul! Min o syrans gamla serier var de mest stora bilder. Och massor av pratbubblor. Ingen text -beskrivning i serierna. Som de finns i de vanliga barnserier. 🙂 😉

  2. sv: Ja, det är ett tag. När jag nyligen nämnde min förra blogg menade jag faktiskt förr förra eftersom det var där jag lade upp mer inlägg som andra ville se så jag fick fler läsare och besökare. Nu skriver jag mer det jag själv vill 🙂 men har inte så många läsare däremot. Har bloggat sen 2007, det var ett tag sen det, fast tiden går ändå så fort.

  3. sv: Ingen fara, sånt händer 🙂
    Ja hennes dräkt är skön. Den är av äkta ull så man fryser inte när det är lite kyligt och man svettas inte när det är varmt ute säger hon.

    1. Det var många katter du har! 🙂 Min syster har två katter. Dem heter Tiger , som är 10 år och Nessa som är 3 år. Vi har två kaniner som heter Skutte, 7 år och Joy 3 år. Ena systern har Skutte och den andra systern har Joy

      Vovvarna är ca 2 år gamla. Vi köpte dem förra sommaren, hos förra ägarna, som inte kunde ha dem. De är familjens hundar nu! Två marsvin som heter Knut och Hubert är ca 2-3 år gamla. De är min yngsta systers marsvin! 😛

Söta ord från dej!

