Sparad i Livet med Jesus

Smuck-läger 2011


Hej! Var på ett läger med församlingen, sommaren 2011. Det var första gången som jag var med på ett läger.  Det var minnen de!

image

5 skojiga dagar med lekar, tävlingar, umgänge, lägerbål, Jesus, bibelstund o mycket mera! 👆 Vill vara med igen.. fast nästa sommar om de går.. Bara jag inte är för gammal att vara med 😛 haha!

Temat var Gu(l)d-rush, smuck 2011
Cowboys mot Indianerna! Jag var med Cowboys-lag.
2 lag fanns det med cowboys och 2 lag fanns de med indianer!

image

Alla bilderna är tagna från Josefine Larsson . Har tyvärr inte varit med på smuck sen dess. 😦 Även jag skulle vilja. Har inte kunnat i olika anledningar.  😀 Vi hörs!

Kram från Ellen

Författare:

Jag gör allt i 110% i helhjärtat 25% Finne, 25% Same 50% Svensk Troende.👆 Konst/serier .🎨 Musik/Sång. 🎶 🎹 Jesus, Mumintrollet, Foton, Finland osv. 🌷

En reaktion till “Smuck-läger 2011

  1. sv: Ja, när man har något viktigt att blogga om vill man ju att fler ska se 🙂
    Du missförstod nog inte, eller så fick du läsa och förstod det du skulle förstå, hehe. Lämnar det så.
    Ja, ska ha fokus på Jesus. Det är fint att man kan sprida Jesus genom sina gåvor/talanger 🙂 och då blir det också meningsfullt att göra det man gör. Men det är just det att ofta tappar jag fokuset och börjar tänka på att fler borde se.

    Kul med läger 🙂

Söta ord från dej!

