Livet på Sjövik

Inför 2:a och sista året på Sjövik


Hej! Spänning i högsta nivå! Fick brev från Sjöviks Folkhögskola  att jag kommer att gå min andra och sista år på programmet L-blocket. 😱😄 image Den 23/8 kommer man till skolan. Får sin nyckel till sitt rum. Får information osv. Måndag den 24/8 börjar man sin första skoldag. Ska bli så spännande o se vilka dem nya eleverna är.

Jag känner mej nervös, förväntansfull, pirrig, taggad inför mitt sista år på Sjövik. Jag hoppas att jag är redo att lämna boet, efter skolan,  sommaren 2016.. 😌:

Jag hoppas att jag får en toppen jobb efter skolan. ☺ Hoppas verkligen att jag blir ännu mera självsäker o får bättre självförtroende! Jag hade låg självförtroende o så, innan jag började på sjövik. Men tack vare L-blocket, har jag utvecklats väldigt mycket som människa. 😄☺

Fått fina vänner, lärt mej  massor! Utvecklats väldigt mycket. Jag  kommer att försätta att ha bra kontakt med kompisarna, som slutade i våras. 🙂 Även bra kontakt  med vännerna som kommer att gå sitt 2:a o sista året med mej!

Tack för ert stöd från mitt första år på Sjövik. Tack för att ni vill fortfarande ge stöd inför mitt andra och sista år på Sjövik!

De var Herrens mening att har skulle gå på Sjövik. Jag ser fram emot hösten 2015 och våren 2016 på Sjöviks folkhögskola!

Vi hörs! Kram från Ellen

8 thoughts on “Inför 2:a och sista året på Sjövik

  1. sv: Skulle va kul att se hur du ser ut i långt hår men om du trivs i kort ska du inte behöva spara ut bara för att jag ska se 😛 haha. Du passar så bra i kort.

    Kul att höra att du fått bättre självförtroende efter första året. Efter andra kommer det bli ännu bättre. Gud vet så bra vi vi behöver och vart vi ska gå <333

    1. Roligt att du gillar mitt hår! 🙂 Jag är själv nöjd med den. Jag kan visa lite bilder till dej via fb-chatten hur jag såg ut. med långt hår!

      Ja det tror jag med, att de gör! ❤ ❤ Känner mej så taggad! 😀 Tack för ditt pepp! ^_^

  2. Tror det sista året kommer göra dej redo för vuxen livet efter skolan 🙂 kommer jättegärna på besök i din första lgh spännande få se hur den kommer att se ut 😀
    kram ❤

    1. Åh kramiz vännen! Tack för din uppmuntran! 🙂
      Jag är så pepp inför sista året! Hoppas att jag blir redo att hittat ett eget bostad. Att flytta hemifrån o kanske hittar nån som jag kan gifta mej med.

Söta ord från dej!

