Blogg-torka!


Hej! Obs för ett långt inlägg!  Hoppas att ni orkar att läsa detta!

Vad tycker ni vad jag ska skriva om på min vanliga blogg finlandsgullet.wordpress.com och på min serie-blogg bibelgangget.blogspot.com ?

Jag har lite blogg-torka. 😛 Jag vet inte hur jag ska göra, så man kan få följare. Utan att spamma. För spam är inge kul att få ha på sina inlägg. Det har jag haft flera gånger. Brukar ofta ta bort såna. 🙂

Jag brukar kolla in andra bloggar och kommentera. Burkar alltid läsa i genom inlägget, innan jag kommenterar.

Jag är oftast aktiv på min vanliga blogg, men vi vara mera aktiv på min serie-blogg. Några råd, hur jag når läsare?

Vill inte ha bloglovin, för jag tycker att den sidan är tråkig. Hade den förut. ^_^

Har märkt att Instagram är mera populärt än bloggar. Men att skriva ett helt inlägg på ett enda bild, får inte plats. 😛 Haha! 🙂

Har fått olika råd, så jag känner mej helt förvirrad. Haha! 😀
Jag vill inte lägga ner mina bloggar.

Hur ofta tycker ni jag ska skriva/lägga upp bilder osv, på mina sidor?
kram från Ellen

2 thoughts on “Blogg-torka!

  1. Det jag gör är just att läsa och kommentera andra bloggar, så har tyvärr inte så mycket mer tips att ge än så. Men hur ofta och mycket kommenterar du hos andra?

    • Några dagar i veckan eller så. Det beror på hur mycket jag orkar att vara inne på bloggen.

      Men jag kommentera mera än min andra blogg. Ska försöka vara mera aktiv på den andra bloggen också. 🙂

Söta ord från dej!

