Paket


Halloj! Igår fick jag veta att det väntar ett paket till mej hos en mataffär. Jag tyckte att det lät väldigt spännande. Började funderar vem som hade skickat det.  📫

Jag visste ju att Sara eller Sandra kommer att skicka teckningar till mej. Eftersom jag har ritat en teckning till dem. Var med en tävling som min vän Sandra hade anordnat. 😄

11202109_1618551621725962_8393634698765887411_n
Fick hämta ett paket idag. Fick den här fina, av Sara! Tack Sara! ♡ Älskar den!

Ha en fin kväll alla!
kram från Ellen

4 thoughts on “Paket

Söta ord från dej!

