Blandat

Selfies-Stick


Halloj! Ledsen för dålig uppdatering på bloggen. Det har inte hänt så mycket de senaste tiden. Vet inte riktigt vad jag ska skriva om.

Igår var jag till stan med 2 av mina systrar och föräldrarna. Vi shoppade kläder. Jag köpte nya söta bikini från Kappahl, underkläder från Lindex, ett ritblock från TGR. Jag vill inte visa köpet för er. Hihi!
wpid-img_20150720_165309.jpg
Längtar tills på söndag, för då ska jag på semester med familjen. Vi ska vara i Värmdö i Sthlm i en vecka! Yey! Vi ska strosa i gamla stan, bada i havet osv.

Ni får följa min vanliga insta : ellenlundis eller min seriekonst insta: ellenseriekonst

Hur om helst.. Testade att ta lite bilder från min selfies-stick från TGR 😄 📱📷 Den kostade ca 50 kr då. Har en bra foto app, för att kunna ta såna bilder: Camera360  och Collage fixade jag från Photogrid.

Ha en fin kväll alla!
kram från Ellen

7 thoughts on “Selfies-Stick

  1. sv: Ja just det med att ge ut information, jag känner att jag inte är mig själv på bloggen om jag inte gör det. Jag skulle göra det för andras skull också, kan ju hjälpa någon där ute tänker jag 🙂 men om jag ska skriva om andra människor mycket då tänker jag efter vad som är respektfullt mot den personen så det inte blir missförstånd för någon som läser. Farligt skriva om andra när läsarna inte känner till personen själva.

  2. sv: Det är tråkigt med påhopp 😦 Men om man får det är det oftast för att man skriver något bra ändå.
    Tycker du skriver jättefina och bra saker på din fb. Tycker du borde fortsätta. Tappa inte modet.
    Tänker, om Gud lägger något i mitt hjärta, då måste jag skriva. Lydnad kommer före allt annat. Han kommer lära dig skillnaden så du vet när det är han som vill att du skriver något.
    Dina inlägg har iaf hjälpt mig och berört mitt hjärta.

Söta ord från dej!

