Foton

Minnen från Gotland


Hejsan! Jag blev lite insprererad av Liene, för hon kommer ifrån Gotland. Jag var till Gotland sommaren 2012.

Jag minns inte så mycket den semestern, eftersom jag blev dålig den sommaren. Men de behöver vi inte ta upp. Mår mycket bättre nu. 🙂 👍

Här kommer bilder från Gotland 2012
Raukar 2012, gotland
Rakuar är rätt häftiga tycker jag. Stenar som havet har fixat!
stranden 2012, gotland
Stranden! Vi var till stranden en bit från Visby.
valmor 2012, gotlandValmor i Gotland. Minns inte vart . Men fint är de 🙂
visby, 2012, gotland (1)
Visby är rätt så mysig stad. ☺ 😄

Visste ni att Pippi-filmerna är inspelade i Gotland? 😀
visby, 2012, gotland (2)
Visby!
stad, 2012,gotlandEn gång så fikade vi någonstans i Gotland. Minns inte var. 🙂 Men hoppas att ni gillade bilderna! Ha en fin dag alla!

kram från Ellen

 

2 thoughts on “Minnen från Gotland

Söta ord från dej!

