Estetiskt

Adhdpappan!


Halloj! Har ritat av den grymma Adhdpappan. Vad tycks?
Jimmy, som han heter har ADHD, Jag tycker att han är grym, eftersom att han lever som ett normalt liv, även han har sin funktionsnedsättning.

Adhdpappan-jimmy

Även om man har slags diagnos, så kan man klara sig själv. Han har en fru/sambo och två små flickor.Det visar han på sin blogg osv! 👍

Har skickat bilden till hans fb sida och email, så han kan få se.
Själv är jag väldigt nöjd med teckningen!🎨

För några år sedan så var jag usel att teckna av människor. Det såg så komiskt ut. Haha! Men nu har jag blivit ännu bättre att teckna av folk! 😄

Jimmys fb :https://www.facebook.com/pages/Adhdpappan/553747478061778
Blogg: http://blogg.improveme.se/adhdpappan/
Instagram: jimmystriger

Ha en fin kväll alla!

kram från Ellen

6 thoughts on “Adhdpappan!

  1. sv: Ja, inte det lättaste att skriva så djupa inlägg, så personliga, men jag tänker alltid att det kan hjälpa någon annan i samma situation

  2. sv: Tycker du har en bra start med att ha redan så många följare. Vissa personer har ju flera tusen under några veckor… men vet inte hur dem gör, dem bara lyckas. Jag har ingen speciell nisch så många tar bort mig efter en tid när dem ser att jag lägger upp inlägg som de kanske inte är så intresserade utav, men jag vill ju lägga upp det som känns rätt den stunden. Du har en nisch på din serie insta konto vilket är bra, det gäller bara kika runt vilka andra som gör serier och tecknar och målar. Bra att du inte vill spamma över folk. Jag brukar också kolla andras sidor/konton och ger en kommentar eller flera. Om jag skriver på ett konto som har fler följare har jag märkt at fler kommer till mig för att de personer som följer den personen kan även kolla in mitt konto. Men man kan så klart kommentera även dem med färre följare, för det handlar ändå om långsiktig kontakt och hjärtat att bry sig om folk och inte bara söka efter uppmärksamhet, vilket jag måste tänka oftare på. Ibland blir jag uttråkad och därför går in hos andra utan att riktigt minnas meningen med varför jag gör det. För det är ju roligare att blogga, instagramma och sånt när man har fler följare.

Söta ord från dej!

