Min lilla vardag

Sommar!


Hej! Hur har ni det i värmen? Jag mår mycket bättre nu,, har inte så mycket feber men förkylningen är fortfarande kvar ett tag till. 🍓

Idag så fyller pappa vatten i poolen. Om några dagar är poolen full med vatten. Då kan man äntligen bada igen!  Yey! 💦 
10410310_1612439902337134_3555723936897003992_n
Nu i sommar ska jag till Stockholm med familjen den 26/7 till 2/8. Det ska bli trevligt.

Vi ska gå på gamla stan, bada osv. Vi kommer att bo en vecka i Värmdö, i ens slags församling! Det ska bli trevligt! 😀

Jag hoppas att jag kommer att hinna att träffa mina kompisar i sommar. Har hittills träffat Karin, Calle R, Theo, Elin, Shaquille i sommar.

Men man vill gärna träffa flera av sina kompisar. Det kanske är ganska svårt. Det kostar ju också. Så är folk mycket borta på sommaren.

Men jag ser fram emot att träffa mitt lilla gäng i sommar. Och vännerna från gymnasiet. 🍉 

Man vill hinna så mycket under sommaren,, men de är ju omöjligt! :O Man får inte stressa under semestern/sommarlovet, för att man ska hinna med allt. Man ska ta lugnt också. 🌷 Vila, bada, läsa, njut med sommaren, lyssna på musik och ha de soft!

Vill önska er en fin sommar dag! ☀
kram från Ellen

Söta ord från dej!

