Mina estetisk år


Hej! Jag gick på ett estetisk programmet på gymnasiet. År 2008-2012. ☺

I början av terminen hade jag en bild fröken. Men tyvärr så slutade hon, för hon fick barn. Jag lärde inte så mycket av henne. 😜

Våren 2009 kom en vikarie. Han tyckte att jag kunde redan rita, jag behövs inte lära mej.. Men jag tyckte att jag  behöver lära mej nya saker. Det var mest frittval på hans bild-lextioner..Tråkigt tyckte jag de var..😠

Hösten 2009-2010 kom världens bästa bildfröken. Av henne lärde jag mej mycket. Utvecklades väldigt mycket av henne.  Även hon fick barn, men vi fick en toppen bild lärare under min sista år på skolan. 😄

image

Dem två var de bästa bild lärarna som jag har haft under gymnasiet.  😄
Dem här målningarna på fotot gjorde jag våren 2011 till våren 2012. Yey!

💗Tack för E och A för ni lärde mej mycket inom serier och konsten, i mina sista år på gymnasiet! Ha en fin dag alla!
Kram från Ellen

Söta ord från dej!

