Sparad i Min lilla vardag (3)

Tecknade av SoVeryLinda đŸ“


Halloj! Jag tycker att det Ă€r jĂ€tte kul att rita av mĂ€nniskor. HĂ€r sĂ„ ritade jag av fina Linda frĂ„n Youtube.@rosettflicka  🍓
11222905_1610335189214272_5001435774734259549_n
Jag vet att mina teckningar inte liknar som ett foto, men jag har en egen stil nĂ€r jag tecknar. SÅ det sĂ„! Dessutom gillade Linda min teckning, som ja la upp pĂ„ hennes FB sida. Hon tyckte att teckningen var fin! Yey!â˜ș Ha en fin kvĂ€ll alla!

kram frÄn Ellen

Författare:

Jag gör allt i 110% i helhjĂ€rtat 25% Finne, 25% Same 50% Svensk Troende.👆 Konst/serier .🎹 Musik/SĂ„ng. đŸŽ¶ đŸŽč Jesus, Mumintrollet, Foton, Finland osv. đŸŒ·

Söta ord frÄn dej!

