Min lilla vardag (3)

Min tecknar stil!


Hej! När jag ritar av folk, så förväntar dem sig att de ska se ut precis som ett foto.. 😒

Skrev det här inlägget på facebook igår. Fick mycket pepp av dem! 😀

Jag vet att mina teckningar inte är , likt som ett foto…. men jag har en egen stil när jag tecknar. Det måste ni acceptera det! 😐

Alla som ritar tecknar olika. Alla har en egen stil. Så är det bara.:D😄 kram! Hoppas att ni har förståelse över detta. Att ni kanske gillar min tecknar-stil! 📝🎨

Ha en fin dag alla!
Kram från Ellen

Söta ord från dej!

