Estetiskt

Tack!


Hej! I en tid har jag haft många funderingar hur jag ska göra min serietidning, eftersom jag går på Sjöviks folkhögskola. Och att jag känner att jag inte får så mycket pepp från läsarna. 😦 Men..
wpid-photogrid_1434872716726.jpg
Jag skrev om det igår och på min fb sida om det. 🙂
wpid-photogrid_1434872748089.jpg
Men finaste Liene uppmuntrade mej! Det gjorde min dag 😀 Jag har följt henne en anal år. På bloggen, instagram, youtube och facebook. Vi är nät-kompisar! 😉  Min kompis Elin uppmuntrade också mej via sms och så. 🙂 Tack!
wpid-photogrid_1434872814367.jpg
Tack! ❤
wpid-photogrid_1434872840422.jpg
Tack för allt Liene! Jag hoppas verkligen att flera skulle läsa min serietidning på webben.  Det skulle vara toppen! Tack ännu en gång för er stöd och feedback! Vi hörs! ❤

kram från Ellen

5 thoughts on “Tack!

  1. Håll ut 🙂 kanske blir roligare snart.

    sv: Jag kan också spela piano, men spelar mest gitarr för det är instrumentet jag sjunger till. D spelar jättefint piano.
    Jag kommer göra fler vloggar 😀 tydligen, för många gillade det. Jag tycker du också kan göra fler vloggar. Man får bättre inblick i bloggarens liv och personlighet.

    Du skulle passa jobba inom det estetiska.

  2. ”Jag tycker att din blogg är väldigt intressant att läsa. Det känns som vi läsare känner dej på något sätt. 🙂 Jag gillar din personlighet Liene!”

    Jag blev så himla rörd av den här kommentaren ❤

Söta ord från dej!

