Min lilla vardag (3)

Ha kvar serietidningen eller?


Hej alla söta små pennor!  ❤ Jag har en fråga till er, som jag hoppas att ni kanske kan hjälpa med. Det är så här, att jag gör egna serier på min fritid när jag har tid. Serietidningen heter Bibelgänget. 🙂

Serien kommer upp 5 gånger. Vinterlovet, påsklovet, sommarlovet, höstlovet och jul-lovet. Har hållit på med serien sen 2010, det är rätt länge. Men har inte gjort serier så ofta. Bara när jag har tid.

Självproträtt! (1)
Men nu är så här att jag känner att jag inte får så mycket respons på min serieblogg, för min serietidning. Så jag vet inte om ni läser min serie, om ni tycker om den eller inte? Om jag ska fortsätta med serien?

Samtidigt tycker jag att det är kul att hålla på med mina seriefigurer, och att teckna deras äventyr, så ni läsare ska få lära er något.

Men jag vet inte om jag ska ta en paus med serien eller inte?
Skriv en kommentar här nere på min fb sida eller bloggen , så vet jag. vad ni tycker om jag ska ha kvar den eller inte?

många kramar från serietecknaren Ellen Lundberg ❤

https://www.facebook.com/pages/Ellen-Lundbergs-serierkonst/415579465272839

http://bibelgangget.blogspot.se/

2 thoughts on “Ha kvar serietidningen eller?

  1. Har svarat på frågan på din serietecknings fb sida 🙂 och har länkat till dig på min sida också.

    Jag har ju läst rätt mycket om sociala medier just nu och jag har fått tips att hitta sin publik. Vissa gillar hästar, andra gillar mode, men andra skulle gilla din serieteckning. Du måste bara hitta vilka de är, så att dem kan hjälpa dig sprida din tidning. Det krävs mycket jobb men det är det värt om Gud har lagt det på ditt hjärta. Ge aldrig upp dina drömmar 🙂 Man får bara torka och olust ibland, speciellt när man får så lite respons i början.

Söta ord från dej!

