Sparad i Min lilla vardag

Glad midsommarđŸŒ·


Glad midsommarÂ đŸŒ·Â  Hoppas att det blir solsken idag men om det inte blir det. Hoppas jag att alla fĂ„r det trevlig midsommar i alle fall. ☀  Va rĂ€dd om er! kramiz! 

 kram Ellen
Författare:

Jag gör allt i 110% i helhjĂ€rtat 25% Finne, 25% Same 50% Svensk Troende.👆 Konst/serier .🎹 Musik/SĂ„ng. đŸŽ¶ đŸŽč Jesus, Mumintrollet, Foton, Finland osv. đŸŒ·

2 reaktioner till “Glad midsommarđŸŒ·

  1. sv: Jag vet inte hur lĂ€nge jag kommer studera. Kommer ta en kurs i taget för kommer ju ha bibelskolan varje vardag nĂ€sta Ă„r och pĂ„ vĂ„ren 2016. Vill starta en tidning. DĂ„ kunde jag tipsa om dina serier dĂ€r ocksĂ„ 😀 Vill göra intervjuer med mĂ€nniskor om viktiga Ă€mnen som depressioner, Ă€tstörningar, misshandel och hur dem tog sig ur för dĂ„ kan det hjĂ€lpa nĂ„gon som lĂ€ser.
    Ja, jag ska be för dig med. LÄter viktigt!
    Åh sĂ„ bra att du ser fram emot sista Ă„ret pĂ„ Sjöviks folkhögskola. Det kommer sĂ€kert bli toppen! men Ă€ven skönt med sommarlov nu 😀

    1. LĂ„ter spĂ€nnande det dĂ€r. 🙂 Jag har ingen aning vad jag ska jobba med efter Sjövik. Helst vill jag jobba med estetiska. 😉

      Tack söta du! ❀ Jag har bett för dej!
      Åh va gulligt av dej! 😀 Det skulle jag vilja se sen. ^_^

Söta ord frÄn dej!

