Sparad i Min lilla vardag (3)

Besök min serieblogg đŸŽš


Halloj! Jag har en egen serieblogg till mina mĂ„lningar och min serietidning. 🙂  Skulle vara tacksam om ni kikade in pĂ„ den. 🎹  Ni gĂ„r in pÄ http://bibelgangget.blogspot.se/

BibelgÀngets blogg, sommar 15

– Vad finns det att lĂ€sa dĂ€r dĂ„?

  • Serier som jag har gjort!
  • MĂ„lningar
  • Jesus, bibelord
  • Tips
  • Vardagslyx
  • Och mycket annat…

Har ni förslag vad jag kan skriva mera om dĂ€r? Hojta gĂ€rna till! Â đŸŒ· Skulle vara sĂ„ kul, om ni kommenterade dĂ€r och följer bloggen. Jag kommer att kommentera pĂ„ era bloggar!

Min serietidning BibelgÀnget sidor
♄Email-adress: bibelganget(AT)gmail.com

Ha en fin dag alla! â˜ș

kram frÄn Ellen

Författare:

Jag gör allt i 110% i helhjĂ€rtat 25% Finne, 25% Same 50% Svensk Troende.👆 Konst/serier .🎹 Musik/SĂ„ng. đŸŽ¶ đŸŽč Jesus, Mumintrollet, Foton, Finland osv. đŸŒ·

2 reaktioner till “Besök min serieblogg đŸŽš

  1. Tack sĂ„ mycket för alla fina orden pĂ„ min blogg ❀ Du Ă€r alltid sĂ„ gullig. Blev sĂ„ glad att du Ă€lskar designen. Älskar att fĂ„ kommentarer om det, hihi.
    Ja visst gör Kari Jobe bra musik.
    MĂ„dde inte sĂ„ bra för att jag hetsĂ„t. Bara massa söta saker. Vet inte riktigt varför jag gör det fortfarande ibland, men jag ser det Ă€ndĂ„ bara som ett symptom. Skulle bara vara rart av dig att be för mig 🙂 för det underlĂ€ttar alltid med andras böner ocksĂ„ sĂ„ man inte Ă€r sĂ„ ensam i det svĂ„ra.

    Kommer lĂ€nka dina sidor pĂ„ min blogg nĂ„n dag 😀 har bara varit lite oaktiv kĂ€nns det som.

    1. Jag ska be för dej! Kan du be för mej? 🙂 HĂ€nt all möjliga saker i mitt liv. BĂ„de bra o jobbiga saker. De jobbiga Ă€r att jag har tvivel för vissa saker. ( lite privata saker)

      De roliga saker Ă€r att jag ska gĂ„ mitt andra o sista Ă„r pĂ„ Sjövik. Ser fram emot de. (ă€€ïŒŸâˆ‡ïŒŸ)

      Va gulligt av dej! Tack! (*^ω^*)

Söta ord frÄn dej!

